כל מעשה בייעוץ תחילה

דן לימור עורך דין משפחה

מאת: עורך דין דן לימור

אל תעשו דבר פזיז שיתברר כמיותר ומנגד אל תהססו ואולי תאבדו זמן יקר. צרו קשר כבר עתה לתיאום פגישת ייעוץ.

לפגישת ייעוץ קיימת חשיבות רבה ובעזרתה תוכלו לחשב מסלול בתבונה. בפגישה שתתקיים במשרדנו יהיה עליכם לשתף אותנו בכל העובדות. אנו כבר נדאג להסביר ולהבהיר לכם היטב את המשמעויות המשפטיות וכן את ההשלכות הצפויות. נבחן את מעמדכם המשפטי, את זכויותיכם וחובותיכם. אתם תזכו לקבל מענה לכל שאלה ולדעת מהי דרך הפעולה הנכונה, כך שבסיומה של הפגישה תוכלו לבחור באפשרות העדיפה שתוביל אתכם לתוצאה הכי טובה.

תחום המעמד האישי, גירושין, משפחה, ירושה הינו רגיש, עדין ומורכב ולפגישת ייעוץ חשיבות גדולה אף יותר. לכן הבחירה בעורך דין גירושין, עורך דין משפחה, עורך דין ירושה היא הכרחית. בחירה בעורכי דין בתחום משפחה, המתמחים בענייני המעמד האישי, גירושין, משפחה, ירושה, תאפשר לכם להפיק את המירב מפגישת הייעוץ ותשפר משמעותית את הסיכויים שלכם בייצוג בבתי המשפט. 

אל תימנעו מפגישת ייעוץ בכל שלב. המידע שתקבלו בפגישת ייעוץ ישרת אתכם בכל שלב, שעה וצרה. הסכם ממון נועד להגן על רכושכם בעת שהינכם עומדים להתחתן, אם אתם שוקלים להתגרש הינכם נדרשים לדעת מהו מירוץ הסמכויות ובטח יעניין אתכם לדעת איך ליהנות מהטענות של בן הזוג לעניין חלוקת הרכוש והמזונות. אם הגישו למורת רוחכם בקשה לצו ירושה בה אתם לא יורשים דבר, פעלו בחכמה ובמהרה להעברת התיק לבית המשפט לענייני משפחה.

הימנעו מטעויות וצרו קשר כבר עתה לתיאום פגישה, כי כל מעשה בייעוץ תחילה.

 
עורך דין דן לימור
תוכן עניינים
שתפו מאמר זה
מלאו את הפרטים ואנו נשוב אליכם בהקדם:
תחומי שירות

נגישות