עורך דין צוואות בבני ברק

דן לימור עורך דין משפחה

מאת: עורך דין דן לימור

בעת שאדם ניגש לכתוב את צוואתו, הרי שהוא מגלם בה את רצונו הנובע מתוך שורה של סיבות ונסיבות המאפיינות את קורות חייו. היחסים עם בני המשפחה, חברים ומכרים, הרצון לטובתם של אנשים מסוימים, הרצון למנוע סכסוכים עם לכתו, ולהכתיב במדויק מה ייעשה ברכושו האישי שצבר לאורכן של השנים.

אנו במשרד עורכי דין דן לימור מספקים מעטפת משפטית מלאה למורישים וכן ליורשים, תוך הקפדה על שירות אישי ומקצועי, ורצון כנה לשקף בכל אות ופסיק את רצון המורישים במלואו.

עורך הדין דן לימור מביא עמו ניסיון רב שנים בכתיבתן ועריכתן של צוואות, ניהול עיזבונות וליווי היורשים עד מהגשת צו קיום הצוואה (או לחילופין צו הירושה) ועד למסירת העיזבון על רכושו, הונו וכספו של המוריש אל היורשים.

בכל שאלה והתייעצות, משרדנו ישמח לעמוד לשירותכם.

עורך דין צוואות במרכז

עריכת הצוואה

אנו נוהגים לומר במשרדנו כי צוואה חשוב לעשות וכן חשוב איך לעשות.

לא די בכך שנאחז בעט ונרשום את רצונותינו על נייר, עלינו לוודא כי הצוואה אכן עומדת בכל הכללים הנדרשים בפן הטכני, וכן שהיא אכן משקפת בתוכנה את כל אשר נרצה שייעשה ברכושנו, הוננו ונכסינו, עם לכתנו.

המשרד מלווה את המורישים בכל עת ועת, תוך מתן אוזן קשבת לכל הרצונות, הנסיבות והשיקולים אשר הובילו אותם לקבל החלטות באשר לעיזבונם.

את הצוואה אנו מנסחים תוך הקפדה על נוסח ברור ושאיננו מותיר כל מקום לספקות (אם כי חשוב לציין כי תמיד יכולים לקום ולהתנגד לקיומה של הצוואה, גם כאשר אין בטענות כל שחר). בהתחשב בניסיון עבר, אנו מניחים כי ישנן הוראות מיוחדות אותן תרצו לשלב בצוואתכם, וכן אנו ממליצים על כך.

דוגמה מובהקת לכך היא הבהרה מי יהא היורש במקום היורש, זאת אם היורש יימצא לא כשיר או חלילה ילך לעולמו. הוראה מיוחדת נוספות הינה כזו המבהירה באילו תנאים יורשים עתידיים יוכלו לקבל את חלקם מן העיזבון, למשל יורש שיקבל את חלקו בעת שיירשם ללימודים גבוהים או מקצועיים.

עריכתה של הצוואה גם נועדה למנוע אי-נעימויות; ובאמצעות מסמך זה, ניתן למנוע סכסוכים אפשריים דוגמת מה ייעשה בגורל הנכס שהיה בבעלות המוריש? החלטה ברורה ומובהקת בצוואה, תמנע את המחלוקות שייתכן ויתגלעו בין היורשים. 

עריכת צוואה בפני עדים ועם עורך דין

אנו באופן מכוון מדגישים 'ועם עורך דין' זאת לאור העובדה שרבים מתבלבלים ושוגים לחשוב שעריכת צוואה בפני עדים מחייבת עורך דין צוואות וירושות. לא כך הדבר, ואתם יכולים לערוך את צוואתכם בנוכחות 2 עדים, וללא כל עורך דין בנמצא (לקריאה נוספת ראו גם – סוגי צוואות).

ועם זאת, ישנה המלצה גורפת על ציוותו של עורך דין אל מעמד כתיבת הצוואה וחתימתה.

לצד ההסתייעות בעורך הדין לכתיבת הצוואה עצמה, נוכחות עורך הדין כוללת את חתימתו על הצוואה (זאת לרבות שני העדים החותמים גם הם), ובכך היא מהווה גושפנקא נוספת המחזקת את הצוואה ומפחיתה את סיכויהם של קולות המתנגדים לקיומה, להביא באמת לאי-מימושה.

ניהול עיזבון ע"י עו"ד צוואות בבני ברק

משרד עורכי דין דן לימור מביא עמו ניסיון רב בליווי היורשים זאת לרבות ניהול העיזבון ועד להשלמת האמור בצוואה.

ניהולו של עיזבון מצריך היכרות עם החוק, וכן ניסיון המאפשר לנקוט בצעדים מתאימים בעת הצורך. הדוגמה המובהקת לכך היא נכס מקרקעין אשר נדרש לתחזוקה שוטפת, ומעת לעת, נוכחנו לגלות עד כמה ליווי נכון ויעיל יכול לסייע בניהול נכסים בעיזבון תוך שמירה על ערכם ואף האמרת ערכם.

חשוב לציין כי אין כל הכרח או חוק המורה על כך שאדם המוריש את עיזבונו, ימנה עורך דין לצורך משימה זו. גם אדם מן המניין יכול לנהל עיזבון, זאת לרבות מכרים של המורישים, בני משפחה ואפילו היורשים. נאמר בעת זו, כי אין הדבר מומלץ, ומוטב שהיורשים יישארו בסביבה 'ניטרלית' שלא תותיר כל רושם שמא הם השפיעו לרעה על הצוואה.

ליווי הירושה והיורשים

בחיפושכם אחר עורך דין צוואות בבני ברק, הרי שתוכלו להיעזר בשירותי משרד עורכי דין דן לימור גם לשם ליווי תהליך הירושה עצמו, והיורשים עם מתן מענה משפטי, ייעוץ מקיף ואוזן קשבת לכל סוגיה.

הדבר מתבטא החל מהגשת צו קיום הצוואה אל מול האפוטרופוס הראשי, דרך מימושה של הצוואה וחלוקת העיזבון ועד לכל המסמכים הנדרשים לשם קיום דבריו של המוריש במלואם.

במקרים ובהם היורשים מבקשים לשנות את אופן החלוקה האמור בצוואה, הרי שמשרדנו גם מעניק ליווי מקיף לעריכת הסכמים לחלוקת עיזבון בין יורשים.

התייעצו עם משרדנו

אנו מספקים ייעוץ מקיף ומלא בדיני הירושה והצוואות, ומעניקים אוזן קשבת לכל מבקרי האתר המעוניינים להתייעץ ולקבל הכוונה נוספת.

בכל שאלה והתייעצות בנושא כתיבת צוואה, דרך ליווי הירושה וניהול העיזבון ועד להשלמת האמור בצוואה, צרו עמנו קשר טלפוני, השאירו פניה או כתבו לנו בוואטסאפ.

תוכן עניינים
שתפו מאמר זה
מלאו את הפרטים ואנו נשוב אליכם בהקדם:
תחומי שירות

נגישות