עורך דין גירושין מחיר מומלץ

דן לימור עורך דין משפחה

מאת: עורך דין דן לימור

בחירה נכונה של עורך דין גירושין

עורך דין גירושין הוא מי שילווה אתכם בתהליך שאינו פשוט או קל, לא ברמה האישית ולא ברמה המשפטית. יחד עם זאת, אם תבחרו נכון עו"ד גירושין תמצאו שיש לכם עוגן משפטי חשוב להישען עליו, אדם שיכול לתת לתשובות לשאלות, לגבש את האסטרטגיה המתאימה, ולהביא לתוצאות הטובות ביותר עבורכם ועבור ילדיכם בסופו של יום.

העניין הוא שבישראל פועלים לא מעט עורכי דין גירושין ולא תמיד קל לבחור מביניהם את האדם הנכון. לכן, בשורות הבאות נביא מספר כללים בסיסיים לבחירת עו"ד גירושין.

המלצות

החיפוש אחר עורך דין לענייני גירושין יכול להתחיל עם הסביבה הקרובה שלכם. כלומר אם יש לכם מכר, חבר או בן משפחה שעבר הליך גירושין, שאלו אותו אם יש לו עורך דין גירושין מומלץ. יחד עם זאת, זכרו שמה שמתאים לאחד לא בהכרח מתאים לאחר. לדוגמא, ישנם עורכי דין לענייני גירושין הנוקטים בקו יותר תקיף ואגרסיבי במטרה למצות את מלוא הזכויות במה שנחשב בעיניהם למאבק קשוח.

מצד שני, יש עורכי דין גירושין מומלצים הנוקטים בקו הרבה יותר רך ועדין, ומעדיפים ככל הניתן לסגור את הדברים בהסכם מחוץ לכותלי בית המשפט. בכל מקרה, חשוב להבין מדוע החבר או בן המשפחה נותן על עו"ד גירושין המלצות: האם זה בגלל השירות האמין והקרוב, האם זה בגלל יכולת ההקשבה והסבלנות, האם אלו העלויות הנוחות, האם בגלל ההישגים שהצליח להביא, וכן הלאה. ואם אין לכם מישהו קרוב שאתם סומכים על דעתו, תוכלו לקרוא על עו"ד דין גירושין המלצות באתרי המשרדים וברשתות החברתיות.

וותק וניסיון

כמו בכל תחום, עו"ד גירושין הכי טובים הם אלו שיש להם ניסיון רב שנים. אין בכך לומר שעורך דין מתחיל אינו יכול לספק שירות טוב, אבל ברור שהשנים עושות את שלהן. עורך דין תותח לגירושין הוא כזה שמכיר על בוריו את החוק, כמו גם את התקנות, הפסיקות, התקדימים והשינויים המשמעותיים שחלו בתחום בשנים האחרונות.

הוא מכיר היטב את בתי הדין הרבניים ואת בתי המשפט לענייני משפחה, את ההליכים, את הצווים, את אפשרויות הפעולה ואת הנפשות הפועלות. לכן, עו"ד גירושין מומלץ גם יכול להביא לפתרונות יותר יעילים, חסכוניים וחכמים, ולגבש אסטרטגיה שבאמת תשא פירות.

גישור והסכם

אם אתם חושבים לכתוב הסכם גירושין ללא עורך דין, מומלץ בחום להימנע מכך. עורך דין ומגשר גירושין יסביר לכם שחשוב להכין את ההסכם תוך התייחסות פרטנית לכל נושא ונושא, החל בחלוקת הרכוש, דרך הסדרי השהות ועד לדמי המזונות, תוך צפיית מכשולים עתידיים והגעה להסכמות הוגנות וצודקות. 

בלי עורך דין, הסכם גירושין עלול בהחלט להיתקל בבעיות כשתגיעו לאשרו בבית המשפט, וגם אם יאושר – עלולות להתגלע בעתיד מחלוקות רבות ללא פתרונות נאותים ומוסכמים מראש.

טיב הליווי

עורך דין טוב לגירושין הוא מי שמבין היטב את התקופה הלא פשוטה שעוברת על לקוחותיו, ואת תפקידו כמרגיע, מכוון ומקנה ביטחון. לכן, הקפידו לעבוד עם עורך דין גירושין מומחה שמלווה את הלקוחות באופן קרוב, אישי, סבלני, זמין מאוד ומתמיד לאורך כל התקופה.

לקביעת פגישה עם עו"ד גירושין מומלץ הנכם מוזמנים לפנות אל משרד עורכי הדין דן לימור בטלפון 03-5704334.

תוכן עניינים
שתפו מאמר זה
מאמרים נוספים
מלאו את הפרטים ואנו נשוב אליכם בהקדם:
שירותי המשרד
אודות משרד עו"ד דן לימור

נגישות