היתר הגירה מהארץ של אם ושני ילדים קטינים

דן לימור עורך דין משפחה

מאת: עורך דין דן לימור

פנתה אלי אישה שמגדלת כאן בארץ לבדה את שני ילדיה הקטינים. היא הייתה חייבת לא רק עו"ד הגירה הבקיא בענייני הוצאתם של קטינים לחוץ לארץ, אלא אוזן קשבת ומישהו שיוכל לסייע לה להתנהל מול כבלי הבירוקרטיה המסובכים בישראל, וודאי כשמדובר באזרח זר.

פרט למעט האנשים הטובים שהעניקו לה מעטפת ותמיכה, האישה הייתה כמעט לבדה בארץ.

לאחר שנשללה ממנה אשרת השהייה בארץ, היא נזקקה לשירותיי ולייצוג המשפטי שהענקתי לה במטרה לסייע לה לקבל היתר הגירה מבית המשפט שלפיו תזכה לצאת עם שני ילדיה מישראל לארץ הולדתה, שם מתגוררים מרבית בני משפחתה.

ככלל, עסקינן במקרה מורכב וסבוך בו מבקש להגר רק אחד מן ההורים שלא בהסכמת ההורה השני. האב אזרח ותושב ישראל ואילו האם הינה אזרחית זרה. לשניהם שני ילדים קטינים.

לאחר שהגשתי בשמה את התביעה בית המשפט השתכנע מטענותינו בדבר בדידות חברתית ומשפחתית בה הייתה מצויה הלקוחה, שנאלצה בצורה זו לגדל את ילדיה בקשיים כלכליים קשים בעוד הקשר עם האב אינו עקבי.

עוד השתכנע בית המשפט מהטענה שהעליתי בפניו לפיה, מעמדה הבלתי חוקי בישראל מגביל אותה ואת ילדיה בקבלת שירותים שונים וניהול אורח חיים תקין באופן שבסופו של יום פוגע באינטרסים של הקטינים ובטובתם ולבסוף התרשם מנכונותה של האם דווקא להדק את הקשר בין האב לבין הקטינים במדינה אליה יעברו.

עם פסק הדין מיהרה הלקוחה לתפוס את הטיסה הראשונה לא לפני שהביעה הכרת תודה.

משרד עורכי דין דן לימור

היתר הגירה מהארץ של אם ושני ילדים קטינים
שתפו מאמר זה
תיקים נוספים
מלאו את הפרטים ואנו נשוב אליכם בהקדם:
שירותי המשרד
אודות משרד עו"ד דן לימור

נגישות